Komentáře
Přehled komentářů
Fenomény lásky jsou pro všechny, koukejte přijít ať tam taťouš není sám!
Mášo, doneslo se mi, že se na nějaké učení textu můžeš ... (tos neřekla hezky vzlyk), spojte se se Lvem, který s tím má také problémy a učte se, učte se, učte se.
Přátelé dobré zábavy
(Jirka Ká, 30. 3. 2008 21:52)
Milí Přátelé,
i já děkuji za Vaše reakce. Každé z nich si vážím, protože se mi už už vkrádal na mysl neodbytný pocit, že jen čekáte, co si na Vás ti rejžové zase vymyslí za kravinu. Jsem rád, že přijímáte myšlenku, že je Dřevomorka i Vaše dítě a že jste její tátové a mámy, protože to považuju za vůbec nejdůležitější pro naši budoucnost. To, co jsem Vám napsal, nemělo být dramatické ani osobní, ale věcné, a takové mi to i s odstupem připadá. Snad najdeme čas si to někdy v hospodě dovysvětlit...
OK (nadpis byl krátký, proto závorka)
(George, 29. 3. 2008 20:45)
Díky za vaše reakce. Je vidět, že JSME zodpovědní a že MÁME chuť dělat divadlo i když to třeba není kus zrovna podle gusta všech.
Pro účelnější využití zkoušek z pohledu kvalitativního navrhuji (a rovnou k tomu přistupuji) zkoušet po dvou hrách.
Na obhajobu celé hry chci říci, že projektor jsme odzkoušeli a funguje to (akorát zvětšíme otvor okna, resp. vyrobíme novou vnitřní stěnu s větším otvorem) a pokud se nám povede dobře natočit a zapojit filmové scény do hraného představení, může to být dobrý. Myslím si, že to je docela velká výzva. Mě osobně se zatím nápady v jednotlivých minihrách líbí a souhlasím s Hélou, že spoustu věcí jsme většinou vymysleli na soustředění.
Tak a teď už se vraťme k něčemu z lehčího soudku milý Houbelesi, halaprtníci, milé Ká, temperamentní Hélo a další...
...a Ty Vesuvie mi koukej vrátit medajli!
Lukrecii
(Šoufeles, 29. 3. 2008 19:04)Díky krásná Lukrecie já věděl, že svou vášnivou povahu využiješ pro umění, jen taj dál. Neboť v umění se lépe žije vroucněji a dvakrát. A rejžové takový temperament je třeba zúročit !!!!
dramatizace
(Héla, 29. 3. 2008 9:02)Taky se omlouvám za "rozbušku", ale energie, kterou jsem nevyužila k předpokládanému výstupu ve hře, se projevila jiným "cvičením trapnosti", třeba to můžu někde výhledově "herecky" zužitkovat. A co se týká našeho hraní, jak už jsem řekla, osobně bych dala přednost celistvějšímu kusu, bylo by to pro nás něco nového, motivujícího. Ale protože jsme se domluvili na téhle revue, napřádám všechny naděje do soustředění, zatím nás vždycky ty víkendy posunuly, takže určitě i tenhle to nějak rozetne! Takže jednoznačně předem bych hůl nelámala!
Houbeles
(Šoufeles, 28. 3. 2008 20:41)Táda dýda dá to mám přece říkat já . Já jsem přece Šoufek Houbeles !!! A proto vám pravím dosti emocí a více obyčejné herecké rachoty :-)). Každá velká věc se musí ze začátku v bolestech porodit. Ale to vám přece nemusím opakovat. Já nevím jak vy, ale mě by jste chyběli vy "umělci chtěných trapasů". Já bych taky radši zkoušel novou hru, ale teď to prostě nejde tak se stím smiřme. Co se týká čtení, mě to nevadí nakonec i profíci mají nejsdřív čtené zkoušky. Váš Šoueverybody Hobeles s Voctem
Johis
(Jirka Ká, 28. 3. 2008 9:35)Johis, to snad nemyslíš vážně? "Své dítě miluju..." - a pak že nejsi "dramatická umělkyně".
safra
(70 halapartníků, 27. 3. 2008 22:58)Safra to jsem se rozepsal co zas na dlouho končím
zamyšlení
(70 halapartníků, 27. 3. 2008 22:57)Tož klucka a děvčica tož se zamysleme.Je obrovská pravda že na to hodně serem promin te mi ten výraz na druhou stránku to je to co dělá naše divadlo divadlem jinde takoví to přístup je nepřípustný,ovšem zase na druhou stránku vždy jsme to dotáhly do zdárného a krásného konce kdy premiera byla vždy užasná.Vždy když jsme začínaly s novou hrou říkal jsem ty voe co je to za blbost na tu nikdo nepříjde a hle vždy bylo dost a dost lidí co přišli poplácaly po ramenou a vysekli nám všem upřímnou a na srdci hřející pochvalu.Proto vás všechny žádám pojdme se zlepšit sakra at maj rejžové i my ostatní klidnější dny.Pryč se zbytečným nasíráním se zbytečným ponižováním ostatních se zbytečným kašláním na čas ostatních a se vším zbytečným a pojdme se chovat normálně.Doufám že všichni máme text(promin Jirko to je humor):-)))a že se ho příště naučíme umět ho dokonale nemusíme vždy je tam někdo kdo vás nakopne hezký večer
Co napsat.....
(Johis, 27. 3. 2008 21:52)
Každý má začít sám u sebe. Do příště se naučím text. Se Zůzou ale nic nenadělám. Jsou varianty: 1)jako doteď budu limitována časem pro pobyt na zkoušce 2) Jirka ten den, co budu zkoušet, nebude na zkoušce 3) vzdám se ve prospěch Dřevomorky svého zkoušení 4) prodám dítě. Víc variant mě nenapadá. Ale varianta č. 1 byla odzkoušena jen 2x. Dala by se zrychlit předávka dítěte, abych moc dlouho neoprndovala (ale chybíte mi a tak si vás chci užít....). Projevilo se, že nejsem dramatická umělkyně, protože jsem ten pondělek tak dramatický neviděla.
PS: variantu 4 zamítám, své dítě miluju víc než Dřevomorku, sorry.....
Vesuvia mia!
(Jirka Ká, 27. 3. 2008 19:17)Omlouvám se za záměnu héreček. Už je mi to jasný. Bára je Bára a Jitka je Jitka. Prosím, abyste se vyjádřili k naší rozpravě. To nemělo být určeno jen režisérům (to bychom to řešili spolu)!Jak dál, Dřevomorko? (Tak už si jednou přiznejte, že je to i Vaše dílo.)
Jirkovi Ká - jen tak na vysvětlenou
(Bára, 27. 3. 2008 13:22)Jirko, nejsem Vesuvie, ale taky jsem s tebou ráda. Vesuvie je Stáňa a šlape se 70 halapartníky. 70 halapartníků je Mates, pokud zrovna není náčelník. Náčelník není Šoufek-Houbes, ale Šoufek-Houbes je Lev. Pak je tu ještě 1. vězeň z kalamáře, který se stal málem Černým mužem, ale tím je nakonec Máša. Ale stejně jsem ráda, že se Ti včera líbily hry, ve kterých jsem hrála. Slibuji, že příští zkouška bude efektivnější.
šlapeme vodu
(Ještě jednou, 27. 3. 2008 12:10)Ještě k metafoře o šlapání vody. Já tím myslím, že děláme stále stejné chyby, jsme stejně nedisciplinovaní a spokojíme se s málem - s kabaretní srandou. Máme na víc!
Báře a Jirkovi
(Jirka, 27. 3. 2008 11:29)
Báře: Určitě jsme rádi spolu, ale jde o to, že bychom měli být efektivnější.
Jirkovi: Myslím, že když můžeme být na všech zkouškách my jako režiséři, měli by tam být pokud možno alespoň ti herci, kteří ten den hrají. Víc hlav víc ví. Nejsme profesionálové, ale tvoříme kolektivně (tím se nevyvlékám ze zodpovědnosti). Taky si myslím, že by bylo lepší zkoušet jednu hru pořádně. A k té pauze jen krátce: nedovedu si představit, že v tomhle životním tempu (rodina, dvě práce, dvě divadla resp. Tvůj film) si najdeme čas na psaní. A ještě jedna poznámka. To "trapně trapné" souvisí s tou částí zkoušky, na které jsi nebyl. Vedl jsem herce k "vtipné trapnosti" a ukazoval jim rozdíl mezi vtipnou a trapnou verzí hraní ("jakože humor"). Tím označením jsem rozhodně nechtěl shodit, co děláme. To by bylo ode mě nesmyslné a nefér a hlavně si to nemyslím. Jsem nicméně rád, že to vyvolalo diskusi.
několik vět
(Vesuvie, 27. 3. 2008 9:23)
k bodu 1. Jirko, zas tak dramaticky bych to neviděla, některé věci se nedají připravit dopředu a musí se tvořit ve skupině na place. Nekdy holt se to zasekne, ale vždycky jsme to nějak rozjeli a byli jsme přirozeně trapní
k bodu 4. apeluji s vámi na ostatní herce : odložme pampíry a zkusme hrát! S pampírem budem stále jenom číst až nám narostou fouši. Já vim, že se mi to říká, nemám to tak dlouhé, jako ostatní, ale zatim neumí nikdo nic. Ani já. Ale do příště se to naučim.
Jinak pro pauzu nejsem, to se zaseknem ještě víc. A překvapila mě taková bouřlivá reakce na tuto zkoušku, až na nějaké ty pozdní příchody se mi zdála docela pohodová. A snad jsme pořád rádi spolu, né? Tak pa.
Podtrženo sečteno
(GMŽ, 27. 3. 2008 8:17)S něčím Jirko souhlasím, ale všechno to tak horký nevidím. Měli bysme být rádi, že se dokážeme takhle sejít, že za sebou máme docela velký kus práce a to s dobrým výsledkem (nebo výsledky). Všechny naše hry byly ze začátku trapné, stačí zavzpomínat. A někdy je prostě třeba šlapat vodu, lepší než přestat plavat a jít ke dnu.
K bodu č. 3, 2, 1
(GMŽ, 27. 3. 2008 7:59)
K č. 4
Není co dodat.
K č. 3
Johis měla čas podle plánu, který vymezoval Ohleduplného vraha od 16:50 do 17:30. Vzhledem k tomu, že během středeční zkoušky je třeba nacvičit více "miniher", holt musíme kompromisně přistoupit na pravidlo od kdy do kdy. Pokud totiž budeme jednu hru protahovat-zaseknem se, bude to nefér vůči těm ostatním.
K č. 2
Na omluvu holek, je třeba říci, že jsem to věděl, ale zapomněl jsem to říci ostatním. V souvislosti s tím připomínám, abyste všechny možné pozdní příchody hlásili hned jak to víte a nečekali, jestli budete hrát nebo ne.
K č. 1
Někdy se zadaří jindy ne. Je to celkem pochopitelné, když máme zkoušku jednou týdně, každý přichází unavený z práce a je těžké aby jsme v takovém počtu vždycky všichni byli v pohodě. Přesto si myslím, Jirko, že zkoušky plodné jsou, ohleduplného vraha nevyjímaje. Zvládli jsme horší kousky a to jsme neměli takové zkušenosti.
Co se týká přestávky - nevím, jak dlouhou máš na mysli. Také by šel udělat kompromis se zkrácením zkoušek na jednu hru týdně.
důvodu neúspěchu
(Jirka, 27. 3. 2008 3:28)
Milí přátelé,
protože jsem to nechtěl řešit včera v době emocionálně vypjaté, tj. bezprostředně po zkoušce, píšu Vám až teď v noci. Pojďme si shrnout důvody neúspěchu včerejší zkoušky první hry.
1. Jeden z režisérů (tzn.já) neměl připravenou žádnou koncepci, zkoušel bez elánu a bez jistoty, že děláme dobrou věc, a tak byli logicky herci bezradní. (To je asi nejpodstatnější důvod, chci se všem upřímně omluvit, ale opravdu nemám čas na přípravu - natož na psaní nové hry s Jirkou, a proto už od Světlé volám po pauze).
2. Dvě herečky z první ohlášené hry přišly pozdě. Měly k tomu sice určitě pádné důvody, o kterých však věděl pouze GMŽ. Nevěděli jsme hlavně o kolik se opozdíte - to se přece nedá hrát!
3. Johis nemá stále hlídání - to je to, čeho jsem se bál od začátku. Na zkouškách to nemůže být jako u zubaře - musíte být k dispozici po celou dobu! Nedá se odhadnout, na jak dlouho se "zaseknem", když s tím začínáme!
4. Produktivita je mizerná i z toho důvodu, že jste nepřipravení vy. Měli jste těch pár štěků umět, ne to luštit, jako byste to četli poprvé!
Přátelé, vždy vás rád uvidím, ale zvažme, zda to má takto cenu. Šoufek i Robinsonova láska vypadají dobře, nápad s projektorem je zřejmě realizovatelný, určitě bychom z toho vymáčkli "humor". Nezdá se Vám ale, že "šlapeme vodu" - že nás to nerozvíjí? Že je to čím dál víc "trapně trapné"?
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72
zkouška pro všechny a vzkaz Máše
(George, 2. 4. 2008 7:57)